torsdag, juli 19, 2007

Snipp snapp snute....

... så var eventyret ute.

Nå er jeg endelig kommet hjem fra mine reiser i Østen. Jeg har vært hjemme i overkant av to uker, og jeg må si det er utrolig deilig å være hjemme i normale baner igjen. Det er deilig å bare være i leiligheten og ikke gjøre noe som helst, det er deilig å ikke bo i en sekk, det er deilig å ikke dele rom med en kineser☺ Men jeg skal innrømme at jeg savner HK. Alle folkene vi ble kjent med, alt det kjekke vi gjorde. Heldigvis er det blitt så lett (og ikke minst billig) å reise rundt for tiden, så jeg regner med det ikke er så lenge til jeg tar meg en tur til både Østerrike og Danmark. Og kanskje en liten tur til Russland dersom lommeboken tillater det...

Dagene har gått utrolig fort siden jeg kom hjem. Jeg har jobbet på CMR i to uker nå, hvor jeg hjelper en stipendiat med å lage en oljedings. Det er veldig kjekt å endelig få se litt hva instrumentering går ut på, og jeg vet jeg har valgt den rette mastergraden (er forresten kommet inn på master i instrumentering og målevitenskap). Bortsett fra å jobbe har jeg fått trent litt fotball (OJ, så gode jentene er blitt!!! Og OJ så dårlig jeg spiller for tiden.... men det skal vel ikke SÅÅÅ mye trening og tid til før jeg kommer opp på mitt gamle nivå...), vært i mange besøker (utrolig kjekt å se familie og venner igjen... det har på en måte ikke gått opp for meg hvor mye jeg har savnet dem før jeg ser dem igjen, og veldig kjekt å se hvor store alle tantebarna mine er blitt!) og vært på litt turer! Fikk min første Lyderhornstur 3 timer etter jeg hadde landet på Flesland etter å ha reist i over et døgn. Tyngste turen jeg har vært med på, men det var godt å få beveget seg etter å ha vært så mye i ro.

Vel, det jeg regner med dere egentlig lurer på er hvordan jeg har hatt det etter Bjarte kom ned å besøkte meg og vi har reist rundt der nede i en måned.
Vi har hatt det kjempefint!!!!
Jeg får vel begynne med begynnelsen:

Ingen kommentarer: