torsdag, november 02, 2006

Luciatog

Som noen kanskje har fått med seg, har Hege og jeg endt opp i julebordskomiteen her på Institutt for fysikk og teknologi.
Vi har fått ansvar for "pynt og dansemusikk for folk i alle aldre". Noen ideer folkens?

Ellers mener instituttlederen (heretter bare kjent som Jan Petter) at det ville være en god ide å gå i et lite Luciatog rundt på bygget for å få med seg flest mulig av ansatte og masterstudenter...
Ser for meg Hege og meg i et lite tulletog (kalles det tog om det bare består av to eller tre personer?), vi banker forsiktig på dørene til folk, tør ihvertfall ikke å synge og ber folk stille og forsiktig, selvfølgelig sammen med masse fnising, om de har lyst å komme på fest med oss:D
Hmm.... god reklame?? Jeg er ikke helt sikker på det:D

1 kommentar:

Monlilli sa...

Jeg er med jeg :D