torsdag, september 20, 2007

Nanoteknologi

Da ser det endelig ut som om masteroppgaven min er i boks! Jeg kommer til å gjøre en oppgave innen nanoteknologi. Noe som egentlig ikke er innen mitt felt, men jeg satser på at det kommer til å bli bra uansett:)

Så slik som planene ser ut nå skal jeg til Graz 7-18. januar for å flytte laben som står der til Bergen. Deretter skal jeg være med på oppbygningen av laben på universitetet her, før jeg begynner å gjøre forsøk (sende helium inn på en overflate av kvarts). Etter en stund skal jeg 2-3 måneder til Paris (oppgaven min er næmlig en del av et prosjekt de holder på med i et glassfirma i Frankriket, som blant annet ønsker å lage glass som ikke blir skittent.... ).
Mye reising:D Gleder meg veldig masse! Og er veldig fornøyd med at jeg ikke skal like langt vekk fra Bjarte som forrige gang:D Nå er jo det faktisk mulig med noen besøker i ny og ne:)

Ingen kommentarer: