tirsdag, oktober 16, 2007

3. div og hjernerystelse

Nå har vi rykket opp til 3. div! Vi vant den utrolig viktige kampen mot Voss, som vi MÅTTE vinne for å vinne puljen vår! Og det var en så utrolig deilig kamp å vinne! Denne trengte vi! Og at begge målene våre kom på headinger på corner, tyder jo på at oppstillingen vår som vi har øvd på hele sesongen virker! Nå er det bare stupheadinger igjen som mangler:)
Vel, jeg endte opp med hjernerystelse i denne kampen. Det var omtrent 15 minutter før slutt på stillingen 2-1 til oss uhellet var ute. Jeg hadde mistet en del baller før, og tenkte at denne ballen skulle ihvertfall ikke gå over meg (det skjer en del ganger når man er så lav som meg... hehe). Hendelsesforløpet som jeg husker det er som følger:
Løpe, løpe, løpe.
"Denne ballen skal IKKE gå over meg, nå må jeg satse"
Blankt
Ligger på bakken med jæ**** vondt i hodet
Blankt
Noen heller vann på hodet mitt
Blankt
Cathrine sier noe sånt som: Få henne ut av banen. Jeg sier jeg trenger 5 minutter pause. Liv sier at mere får jeg ikke. Noen spør om jeg vil ha drikke.
Blankt
Jeg står på sidelinjen og holder meg til hodet. Hvordan jeg kom meg dit har jeg ingen ide om. Noen ber meg om å legge meg ned. (Regner med det var Bente... Bente ber alltid folk om å legge seg ned.. enten de vil eller ikke... og så kaller hun meg sta etterpå :P) Får hvilt meg litt, puster normalt igjen, kommer meg på beina og drikker litt. Tenker noe sånt som "håper de ikke spør meg om hvilken dag det er, jeg vet bare at det er helg" (tror dette kommer fra kickboxingen, for om noen fikk seg en smell der, pleide man bare å spørre om de visste hvilken dag det var, og om de visste det sånn omtrent fikk de lov å fortsette... og ja, jeg vet at helg er omtrent søndag, eller søndag er omtrent helg, men jeg tror ikke de samme reglene gjelder i fotball), sier til Jan Tore at jeg er klar igjen for å spille og så er jeg på igjen. Det var noen lange 10 minutter igjen. Og da Voss fikk et frispark rett utenfor 16. meteren vår et par minutter før slutt var jeg så nervøs at jeg ikke visste hvor jeg skulle gjøre av meg. Men ballen ble klarert, dommeren blåste av og vi ble SERIEMESTERE! Damelaget til Loddefjord 07 har skapt historie! Det er første gang Loddefjord har hatt damer i 3. div! Og for noen damer!

Ingen kommentarer: