mandag, januar 21, 2008

Siste post (kanskje)

Som dere kanskje har lagt merke til, er det få oppdateringer på bloggen min for tiden... Hovedårsaken til dette er at det rett og slett ikke skjer så masse i Bergen som dere kanskje skulle tro.
En kjapp oppdatering følger:
Jeg har gjort
Studert
Hatt eksamen
Feiret jul/nyttår
Vært i Østerriket for å stå på ski
Vært i Østerriket for å hjelpe til å pakke ned denne labben som skal være en stor del av masteroppgaven min

Og that´s about it.. Så jeg tror jeg ender opp med å si at dette er siste post på en stund... ihvertfall før jeg reiser til Paris... regner med det skjer mere der enn her:P

Og dersom jeg finner noe virkelig kjekt å skrive, så kommer det kanskje en post tidligere også... hvem vet :)

Og som en avslutning er det en liten video fra Østerriket her :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Nice video :)