fredag, mars 09, 2007

Ikke så mye nytt

Dersom dere lurer på hvorfor det er så lite oppdateringer på bloggen min, er det rett og slett fordi det ikke skjer så mye for tiden.
Jeg har en deleksamen på mandag som jeg ikke har begynt å lese på... så planen for helgen er å sitte på biblioteket fra morgen til kveld!! Spennende:)

Vi holder også på å planlegge påskeferien. Det vi har mest lyst til er hiking i Nepal eller Tibet, men det kan se ut som om det blir litt for dyrt for oss! Så vi får se. Vi skal snakke med et reisebyrå på tirsdag, så kanskje vi kommer hjem med masse nye ideer!!

Nå er det snart tid for den (nesten) daglige skypedaten med Bjarte:) Gleder meg så utrolig masse til han kommer til HK! Savner han mere og mere for hver dag som går! Det er bare 85 dager, 16 timer og 28 minutter til jeg skal se han igjen!!! Tiden går fort:)

Forresten om det er noen som ikke har kjøpt bursdagsgave til meg enda, så ønsker jeg meg en slik:

Ingen kommentarer: