søndag, mars 04, 2007

Bursdagsfeiring!

Som dere sikkert har fått med det hadde jeg bursdag på torsdag! Dagen ble skikkelig feiret, både på onsdag og på selve dagen!

På onsdag var vi en liten gjeng som gikk ut å spiste. Vi fant oss en britisk restaurant som hadde "spis så mye du vil" for 100NOK og Happy Hour-priser på alkohol:) Dette kunne ikke annet enn å bli hyggelig!

Marthe, meg og Sigrid


Vi bestilte nesten alt på menyen, og alt vi ble servert var kjempegodt!
Ble sittende noen timer før det var på tide å komme seg på utestedet Skitz (der de har ladiesnight hver onsdag)!


Hege, Nana og en annen nederlandsk jente jeg ikke husker navnet på;)
Eva og Michael
En frityrstekt krabbe, Nick, Koen og Matt
Jeg fikk bursdagsblomst! Opprinnelig med fyrverkeri i!
Og Hello Kitty veske! Fant ut den passet veldig fint sammen med øl:)
Matt drikker Pina Colada!

Har forresten verdens beste film av Matt. Har lært han et par ord og fraser på norsk: (her tror han at han sier: Jeg er så sterk)


På torsdagen prøvde Sigrid og Hege forgjeves å vekke meg om morgenen med bursdagsoverraskelse, så de sparte den til senere!
De kom inn på rommet mitt etter forelesning med en haug med ballonger, pakker og en pomelokake!


Senere på kvelden gikk vi ut sammen med en haug andre utevekslingsstudenter og spiste Hot Pot. Det foregår slik: Det er en stor kjele med kokende vann midt på bordet, og så putter man oppi de grønnsakene og det kjøttet man ønsker, venter til det er ferdigkokt, putter det i sin egen lille skål, og så spiser man det:)
mmmm:D Var kjempegodt! Der må jeg tilbake en gang!
Hot Pot

Nudler var ikke det letteste å få fra gryten til bollen

Ingen kommentarer: