onsdag, februar 14, 2007

Ferie!

Nå er det endelig ferie! Etter hele 2,5 uker med studering skal det bli godt å endelig få slappe av litt:P
Som dere kanskje har forstått går turen til Filippinene:

Fiiine lange hvite stranden

Her skal vi være fra imorgen (torsdag) til onsdag neste uke! Det skal bli så deilig! Ihvertfall om denne tropiske stormen vi har hørt rykter om skal befinne seg rett over Boracay (øyen vi skal til) ikke eksisterer.
Mmmm... du hørte rett... tropisk storm... riktignok bare en liten en... men alikvell... jeg vil sole meg! Synes utrolig synd på oss om det bare er sol der i 3 eller 4 dager! hehe:P

Vi har et lite problem med baggasjen og. For de som booket billettene tenkte ikke over at det tar tid å skifte fly, og det tar tid å hente baggasje og sjekke den inn på nytt igjen... så vi tror det er litt for kort til på Manilla til at vi sender med oss kofferter. Så jeg pakker i en liten svart bag, og vet ikke helt hva jeg skal ta med meg. Kanskje jeg får ta sikte på å shoppe mye der nede (eller blir det borte?) og kjøpe meg en større bag/sekk til turen hjem:)

Ellers har jeg fått fikset videokameraet mitt. Det er pakket og ligger i bagen! Så nå satser jeg på å få tatt masse filmer der nede:) Skal poste alt ut på bloggen når jeg kommer tilbake!

Ingen kommentarer: