søndag, januar 21, 2007

Liten oversikt over uni

Her kommer en liten oversiktsvideo over HKUST. Området er egentlig veldig mye større, men det er ikke mulig å få hele inn på én film:P



Jeg har ikke så mye info om uni enda, men det vi har lagt merke til er at hele universitetesområde ligger på en fjellside, med hovedbygningen på toppen og vår hall og fotballbanen i bunnen. Så for å komme oss opp til sivilisasjone har vi to valg:
1) Ta 2 stk heis (10 og 11 etasjer) + rulletrapper 5 etasjer opp + litt gåing
2) Gå opp alle bakkene
Nr 2 gjorde vi i begynnelsen før vi fant ut av heissystemet. Og det var tungt! Jeg lurer på hvor langt opp jeg kommer om jeg prøver å løpe opp? Ikke så langt tror jeg... Hege hadde en ide om at vi skulle ha som mål å klare å løpe fra banen til toppen, men jeg er ikke sikker på om jeg synes det er en god ide.

Ingen kommentarer: