lørdag, januar 06, 2007

Macen tilbake

Etter en tid på sykehuset er endelig macen tilbake i hus. Og alle operasjonene var vellykket...
Det hadde seg nemlig slik at enter-tasten og en del andre vitale taster nektet videre samarbeid, så innleggelse var uungålig! Men nå er den som sagt tilbake.. frisk som en fisk! Og utrolig klar for en tur til Hong Kong med meg og de to andre jentene.
Det er bare 8 dager igjen til vi reiser... det er helt sinnsykt lite... tror ikke helt jeg har forstått dette selv!
Skal bli rart å være vekke fra alt sammen så lenge (168 dager om noen lurer), og særlig fra Bjarte. Får vondt i magen bare av å tenke på det. Muff... får satse på at tiden går fort, og ikke minst at han får seg fri fra jobben så han kan komme ned å besøke meg... G-Sport har nemlig en sånn utrolig teit regel om at ingen kan ta seg fri i juni! Hørt noe dummere?? Men vi jobber med saken. Så det er bare å krysse fingrer og tær gutter og jenter!

Ellers har det vært utrolig deilig med juleferie! Jeg gjør absolutt ingenting fornuftig for tiden! Våkner om morgenen, spiser frokost, ser på tv og ligger som et slakt på sofaen til Bjarte kommer hjem fra jobb! Hehe... late dager! Det er sånn man skal ha det. Må jo lade opp batteriene til semesterstart!

3 kommentarer:

Anonym sa...

hurra for macen tilbake:)
og lite tid igjen ja. i dag har eg forøvrig brukt 1 time på å finne ut kor email på hkust e henne! herregud så dei skal gjøyme den då! men, eg fann den, hahaha:D

Jenny sa...

Då må du fortelle meg kor den er... jeg har ikke leitet... men jeg har heller ikke funnet den!

Anonym sa...

rart med det altso:P ting en ikkje leita etter, finne en heller ikkje:P
men adressa e:
https://sqmail.ust.hk/src/login.php
så veit du det:)